בניית פורטלים ואתרי מידע דורשת את התשתית הנכונה, ואבטחת מידע מקסימלית. במאמר הבא נתמקד בנקודות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שמתחילים לבנות אתרים כאלו.
- בית
- /
- בלוג
בלוג
סדרת GOUP נועדה לייצר אתרי תדמית / קטלוג. אתם בוחרים מראש איך עיצוב האתר יראה, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר! המערכת המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להקים אתר, לנהל אותו ולקדם אותו במנועי החיפוש - ללא כל ידע מוקדם בתכנות, קידוד או ניהול אתרים.
על מנת ליצור רושם ראשוני טוב, על אתרי תדמית וקטלוג לעניין, להרשים ולשווק את עצמם נכון בפני מבקרי האתר מהרגע הראשון. אבל איך עושים זאת בצורה הטובה ביותר?
הרכישות המקוונות נמצאות בעלייה מתמדת. לכן, חשוב להבין מהם דרישות הצרכנים. אז על מה יש לשים לב כשבונים אתר מכירות ואיך ניתן לשפר דרכו את השירות?
בניית אתרי תיירות דורשת אפיון מורכב במיוחד, עקב כמות האינפורמציה והמידע שמופיעה בו. על מה יש לשים לב כשבונים אתר לתיירות ועל אילו פונקציות אסור לוותר?
חווית המשתמש באתר והצורה בה הגולשים יוצרים אינטראקציה עם הממשק – נעשית יותר ויותר חשובה ומשמעותית בעולם הדיגיטלי. דבר זה משפיע גם על ההחלטה איך לבנות את האתר ואיך לעצב אותו. איך לדעת במי לבחור?
עם עליית השימוש בגלישה דרך המובייל, החשיבה לבנות מראש אתר מובייל ייעודי נשמעת הגיונית לחלוטין. אך האם היתרונות הבולטים אכן מצדיקים זאת, ומה ההבדל העיקרי לעומת בניית אתר רספונסיבי?
עיצוב אתר אינטרנט חדש דורש השקעה – גם מצד מעצב האתר עצמו, אך בעיקר מצדו של בעל העסק שצריך להבין קודם כל מהי מטרת הפרויקט, ולהכין את החומרים הדרושים לאתר. אז מה צריך לדעת לפני שמתחילים על מנת להתחיל ברגל ימין עם בניית האתר?
כל מי שמחפש חברה לעיצוב האתר יודע שמדובר במשימה לא פשוטה כלל – במיוחד כשההיצע בשוק הדיגיטלי רחב מאוד. אז איך יודעים אם כדאי לבחור במעצב פרילאנס או אולי דווקא במשרד פרסום?
בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, דפי נחיתה הוא כלי קריטי להשגת המטרות העסקיות שלכם. בין אם אתם מעוניינים להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, למכור מוצר, או לקדם שירות חדש, דף נחיתה מעוצב היטב יכול להיות ההבדל בין כישלון הצלחה מסחררת.
מכיוון שיש לדפי נחיתה מטרה אחת ברורה, יש לשים לב שמתמקדים בייעודו ולא מתפזרים יתר על המידה. מעבר לכך, יש להקפיד על מספר דברים עיקריים בעיצוב ובתוכן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות. אז איך יוצרים עמוד נחיתה שעובד?
שימוש בדף נחיתה כחלק מקמפיין שיווקי מסייע לעסק שלכם לקדם מטרות שיווקיות ספציפיות לפרק זמן מוגבל. באילו סיטואציות שיווקיות משתלם לבנות דף נחיתה, ועל איזה דגשים יש לשים לב בעיצוב?
מיתוג גרפי הוא תהליך מחייב עבור עסקים המעוניינים להצליח לטווח הארוך ולבדל את עצמם משאר המתחרים שוודאי קיימים בשוק. במאמר הבא, נסביר לכם מתי מומלץ לעשות אותו, מה הוא כולל ואילו אפשרויות עומדות בפני עסקים כיום.
העולם הדיגיטלי גורם לשינויים רבים בעולם העסקים המקומי והגלובלי כאחד, לא רק באופן בו אנו צורכים מידע, אלא גם באפשרויות הקיימות כיום לחברות ועסקים בעולם הגלובלי. איך מתכוננים לכך ואיך מחזקים את המותג?